Bluetooth pristupovy system ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Červenec 16 16:40:23 CEST 2013

To s tym pinom nie je vobec horuce.
Do BT modulu poslete prikaz na scanovanie siete. Ten vam vrati vsetky
BT zariadenia v okoli. PIN je potrebny az v momente, ked chcete
so zariadenim aj komunikovat, to ale nepotrebujete. Pokial niektora z MAC adries ma pristup na
dane dvere, otvoria sa. Dalsie otvorenie je az ak sa mobil vzdiali a opat
priblizi inak by sa dookola otvarali dvere. Samozrejme mozete implementovat
akukolvek logiku. Avsak neviem si predstavit mat to nainstalovane v RD
a sporadicky podla toho kde sa nachadza mobil sa budu otvarat dvere.
Naozaj najvacsi problem je fyzicky zamedzit sireniu signalu do nespravnych sektorov
Ale aj toto by mohlo vhodnym zatienenim plechom nejako vyriesit

Takze myslim ze to je mozne zvladnut s akymkolvek BT modulom za par $
z DX + PIC + Rele. Dokonca sme to mali nadratovane na univerzalnom dps
(nebolo potrebne prevadzat log. urovne, stacil stab. 5 V, Atmel a BT modul)

j.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiri Splichal
Sent: Tuesday, July 16, 2013 3:53 PM
To: HW-news
Subject: RE: Bluetooth pristupovy system ?

OK - zkusim pohledat nejaky projekt s PIC pro insiraci...

Ceny tech profi hotovych reseni co jsem ted zjistil od jednoho ceskeho dodavatele se pohybuji kolem 7000,-Kc  a to je na zjisteni,

ze to nefunguje uplne podle predstav trochu moc...

Horsi je ,ze zatim nachazim jen same dalkove ovladani s BT nebo reseni,kdy se musi zadat PIN .

Moje predstava byla ,ze kdyz prichazi clovek domu a ma plne ruce,tak se dvere samy odemknou ;-)

--

Splichal

> Od: "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk<mailto:ZuffaJ na cgc.sk>>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz<mailto:hw-list na list.hw.cz>>
> Datum: 16.07.2013 14:37
> Předmět: RE: Bluetooth pristupovy system ?

U BT modulu sme to obmedzili tak, ze sa nahradila antena
smd odporom
Problem je vsak, ze na Mobile obmedzit dosah neviete
a on vysiela a zachyti ho v jeden moment viacero BT modulov.
Aby sa dvere stale neotvarali sa da vyriesit tlacidlom vedla dveri
ktore sa zatlaci v pripade ze uzivatel chce naozaj vojst.
Vznikali ale situacie ked napriklad niekto stoji pri dverach a len sa rozprava
a takto vedla neho prejde hocikto kto zatlaci toto tlacidlo
Takze zavrhnute to bolo z pohladu bezpecnosti nie preto, ze by to bolo
nespolahlive alebo technicky nerealizovatelne

j.