Mereni vysky hladiny

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Červenec 15 08:45:32 CEST 2013

To by asi slo, jen se obavam zmeny vodivosti. Je to destova voda, samozrejme se spinou z ovzdusi.
Martin Zaruba
  ----- Original Message -----
  From: Glajc Pavel
  To: HW-news
  Sent: Monday, July 15, 2013 8:42 AM
  Subject: Re: Mereni vysky hladiny

  Záleží co si představujete pod pojmem orientační.

  4 úrovně nebo deset, dvacet. Pak třeba zátavy a magnet na plováku

  nebo s lepším rozlišením poměrové měření vodivosti. Ale může být problém s čistotou vody případně s promícháním.

  Orientačně bych zkusil strčit dva dráty do vody a pak se uvidí. Teď jsem to tu cvičně zkusil sice s vodou z vodovodu při délce sond 10cm a vzdálenosti 10mm jsem asi na 1mS.

  Pavel Glajc