OT: Kradeze elektriny

Balu balu na k-net.fr
Sobota Červenec 13 11:37:32 CEST 2013

Elektromery dodava CEZ, alebo si kazdy moze kupit sam svoj a CEZ naivne veri ze ma spravnu kalibraciu?
Je to krasny priklad security by obscurity.
U zariadenia, ktorym pretecu obrovske peniaze mat zabezpecenie postavene na tom ze nikto nebude vediet ako sa to preprogramovava je trochu naivne. Asi ako ked mi vykradnu barak zadnym vchodom do pivnice, ktory nemal nikto vidiet lebo je zakryty burinou.
B.