Re: Jak měřit vlhkost půdy

Sobota Červenec 13 11:22:51 CEST 2013

Tak na to bych si zrovna nevsadil :-)
Kapacitni merice ovlivnuje teplota, objemová hmotnost pudy, obsah jilu v
pude,  salinita a pokud merite v kvetinaci tak i material toho kvetinace.
U kapacitnich senzoru je nutne provest kalibraci pro dane misto a danou
pudu jinak to jsou ukazovatka a ne merice. Trochu lepsi jsou FDR tedy
frequency domain merice, coz je vylepsena veze kapacitniho mereni,ale to uz
leze do penez.
 Mozna by bylo nejlepsi prozradit proc chcete vlhkost merit, v jake pude,
pro jake rostliny a v jakem objemu (kvetinac, zahon, sklenik, zimni zahrada
atd.).
Svou roli take hraje vystup a nasledne použiti informace z cidla, tedy zda
ma cidlo ridit zalevani, data maji byti logovana nebo jde o ukazovatko
ktere omrkne obsluha konve..
Provozuji jak cidla ridici vysokotlake mlzici trysky tak TDR cidla vlastni
konstrukce s CPLD zakopana na zahrade.

Martin