DigiKey a clo

Michal Krestan krestan na hw.cz
Čtvrtek Červenec 11 13:26:16 CEST 2013

Chtel bych se podelit o zkusenost zasilani z DigiKey. Za posledni dobu
nam chodi docela casto zasilky z DigiKey v celkove hodnote vetsinou pres
$1000.00 USD a uz se nekolikrat stalo, ze polozka, ktera prisla v
stejnem mnozstvi a za stejnou cenu mela jednou vymereno clo a jednou ne.
Jak je to mozne? Dopravce mi sdelil, ze na fakture je kod celniho
zarazeni zbozi, ale to si to kazdy urednik vylozi po svem a sam se
rozhodne, jestli clo vypocita, nebo ne? Mimo jine by me zajimalo, jestli
neexistuje nejaky kod pro soucastky, ktery by clo nemel vubec, kdyz vse
pouzivame na vyvoj, nebo obcas na vyrobu, ktera se vsak exportuje mimo
EU. Pro zajimavost, clo mi bylo vymereno napr. na elektretove mikrofony
a tantalove kondenzatory.

Michal