Pajka na tvrde pajeni medi/mosazi - kde koupit?

jurp jurp na volny.cz
Úterý Červenec 9 21:47:58 CEST 2013

Kusovky treba zde:  http://www.schinkmann.cz/pajeni-2
Akorat to chce skomparovat, co je tomu nejpribuznejsi.

Kolega jezdil do Prahy do skladu pro chladare a tam pro registrovane
prodavali i jednotlive tycky. Tak zkuste co mate v blizkem okoli.

JURP