OT Re: USB voltmetr

Marek Peca marek na duch.cz
Úterý Červenec 9 21:20:37 CEST 2013

> Někde budu mít gamepad, má to dvě analogové páčky, to je v podstatě 4x
> voltmetr, driver by měl být součástí OS, teď už jen zpracovat data, co
> z toho lezou, na joystick určitě jsou volně dostupné knihovny nebo
> programy včetně zdrojových kódů...

Pokud staci tak 1-2 bity efektivni, pak ano. Syrova data z HIDu prochazeji
nekolika ne vzdy uplne samozrejme dohledatelnymi a nastavitelnymi upravami
-- predevsim upravou meritka, mrtve zony, ofsetu... V Linuxu jsem takova
data zpracovaval, dokumentace od krivek a jejich prenastaveni se da, ale
na merici ucely (jine nez HIDovite) bych to nedoporucil. A to snimani
polohy je dost na hrane ;-)

Zdravi Marek