USB voltmetr

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Červenec 9 20:57:34 CEST 2013

On Tue, Jul 09, 2013 at 06:25:46PM +0200, Miroslav Mraz wrote:
> To máte samosebou pravdu, mě jen zajímalo, zda má s tím vusb stackem
> někdo nějaké pozitivní či negativní praktické zkušenosti. Protože je
> docela softwarová frajeřina.
>
> Mrazík

Pokud se ptáte na zkušenosti, tak s tím mám jak velice pozitivní,
tak pár negativních.

Jak jsem se snažil naznačit předtím, s některýma zenerkama mě to
prostě chodit nechtělo, s jinýma bez problému. Taky mě nějaký zařízení,
který předtím chodilo bez problému chcíplo po stěhování a už jsem
ho nerozchodil. Ale problém mohl být v ledasčem, bohužel zatím
nebyl čas, abych se v tom vrtal.

Ale jak říkám, některé bastly chodily bez problému od prvního dne
a fungují dodnes... Takže do medicínských přístrojů bych to nedával,
na oběžnou dráhu bych to taky neposílal, ale na takové to domácí
bastlení je to většinou ok :)

P.T.