OT Re: USB voltmetr

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Červenec 9 20:17:10 CEST 2013

Tak já mám elektroniku jen jako hobby, neživím se tím a nemám na to jako
fysická osoba živnosťák. Ale vím, že to není komplikované, protože
jednak mám Raspberry na stole, za druhé jsem k tomu převodník, teploměry
a další drobnosti už bastlil a za třetí takové věci jako psaní
Linuxových scriptů nebo konfigurace Nagiosu znám, tím se pro změnu živím.

A vzhledem k tomu, že podle informací co byly do konference napsány se
neřeší žádná přesnost a jde jen o orientační zjištění napětí baterie,
tak mně to mnou popsané řešení přijde víceméně ideální a asi bych to tak
řešil já, z toho co mám v šuplíčkách, abych nemusel osobně do GMu. :)

Zdraví PavelK