USB voltmetr

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Červenec 9 13:55:18 CEST 2013

Zdravím,

tak tohle je moc dobré, ale dost drahé.

Představoval jsem si to tak do 1000Kč. Má to mít jen kontrolní funkci
pro případ, že selže logika záložního zdroje, případně mozek některého
experta. Jeden se napojil rovnou na akumulátor, místo aby se píchl do
připravené pozice v rozvaděči a tak se při výpadku docela dost vybila
baterka, protože se připojil před odpojovač. Proto bych chtěl, aby to
šlo nějak jednoduše vyčítat, nejlépe z linuxového shellu, a bonzovat
dál, kdyby se napětí dostalo moc nízko.

Úprava onboard zvukovky nepřipadá v úvahu a pozice na PCI zvukovku není.

Pavel Krafčík