vzdaleny LCD monitor jak pripojit

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Červenec 9 11:00:31 CEST 2013

Neni to uplne co chcete je to USB VGA karta, lze jich pripojit do pocitace
nekolik,
ted uz jen najit prodluzku na USB 2.0, ale to by nemuselo byt tak hrozne,
vyresite

i to, ze nemusite mit nekoliv grafickych karet....
http://www.i-tec.cz/?t=3&v=145(http://www.i-tec.cz/?t=3&v=145)

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Bohumil Fulin <bohumilfulin na centrum.cz>
Datum: 8. 7. 2013
Předmět: vzdaleny LCD monitor jak pripojit

"Potreboval bych k PC pripojit 4 monitory. nektere z nich tak 30-40m daleko.
S VGA to slo ale ty novejsi uz VGA vstup nemaji a karty taky ne.
Co potrebuji je ze muj SW ma 4 ruzne okna a kazde okno ma byt na svem
monitoru. Zadna hra takze ne rychlosti ani na hloubce barev nezalezi.

Kudy na obra? Zatim jsem nic koudneho nevygooglil. SW jakztakz ale jak
dostat treba hdmi nebo miniport na vzdalenost nekolika desitek metru ne.