Lidlobaterie Tronic AA 2500 - samovybijeni

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pondělí Červenec 8 11:15:41 CEST 2013

Zadal jsem Googlovi najit obrazky "aku tronic lidl" a koukam, ze tech
baterek je docela dost typu. Dovolim si malou prilohu - ja mam nejake dva
roky ten typ Lidl2, a jsou naprosto bezproblemove. na urovni Sanyo Eneloop.
Oznacene jako Lidl1 meli nedavno a jsou to ty, o kterych tu byla rec jako o
nekvalitnich clancich
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Ales Filip
Sent: Monday, July 08, 2013 9:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: Lidlobaterie Tronic AA 2500 - samovybijeni

Dobrý den,

Udělám cyklus -1A +1A, a nabíjením jsem se dostal na 1000mAh. Teplotu
mám nastavenou na 55"C, a článek má na konci okolo 40"C.
Teď jsem vybalil úplně nové, které jsem koupil v poslední akci, a u těch
se dostanu tak na 2300mAh.
Zkouším postupně nabíjet to, co se mi tady válí. Zelené Tronic 4 ks,
nejstarší - 3ks okolo 300mAh, jeden 2100mAh. Ty novější mají okolo
1000mAh. Byly používané ve foťáku a různých hračkách. Nabíjené
nabíječkou Tronic z Lidlu. Teď jsem koupil IMAX B6, tak to postupně
testuju touto nabíječkou.
Nejlepší jsou liIon 18650 z eBay. Mám 6ks, kupované vždy po 2ks. Jedna
má 2100mAh, ostatní okolo 300-450mAh. V jedné něco řehtá, a chvíli má
dotek, a chvíli ne. Na tu se chystám s pilkou :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora