OT: patnactileta vynalezkyne jeste jednou

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Neděle Červenec 7 18:28:30 CEST 2013

Zdravím všechny a omlouvám se za založení nového vlákna, když se to původní obrátilo jinam.
Proč jsem o tom původně psal.
Teď pominu vykládání slečny viz příspěvek p. Kubáče nebo originál. Nic proti panu Kubáčovi, napsal to, jak to je a díky za
příspěvek.
Tento převratný vynález využívá teplo lidských rukou. Proč nevyužívá jiné přirozené teplo ?
Někdo tam v diskusi psal, jak by se to hodilo v rozvojových zemích, asi v Africe.
Neměřil jsem kolik stupňů dá moje ruka. Ale řekl bych, že méně než 37 a proboha, kolik stupňů bude mít baterka vytažená např. z
kufru auta ?
Nebo jak rychlý je přenos teploty vhodné pro vytvoření potřebné přeměny energie a jak když je baterka teplejší než moje ruka ? Já
nechci poráde svítit.
Chtěl bych aby v té době byla energie akulumována a jsme kde ? Mám tady krásnou baterku se solárem. Nezkoušel jsem jí. Koupil jsem
jí protože se mi líbila, ale zatím jsem ji nepotřeboval. Se skauty již nejezdím neb syn povyrostl do pubertálního věku a potřebuje
pauzu. Mnozí se pak vracejí, ale to již odbočuji.
Mně to prostě z té teploty ruky nevychází jako použitelné.
Ješt to shrnu - rozdílná teplota baterky a ruky v obou směrech. Při malém rozdílu se ta energie vezme kde ?
Jindra Polívka