Re: 15ti leta vynalezkyne - co vy na to ?

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Neděle Červenec 7 09:42:18 CEST 2013

Nijak jsem nepátral, ale vím, že takto si stěžoval už Platon. A taky to říkávala moje babička v době, kdy byla podstatně mladší než já dnes. A tak jedna naše debata skončila na tom, že jsem jí dal za pravdu "Ano, ta mládež je dneska horší než byla ve tvém mládí, ale dovedeš si představit, jací jste byli vy oproti Platonovi".
Problém dnešní mládeže vidím hlavně v něčem jiném. Nevyužívají možností, které mají. Ale ne všichni, jen se mi zdá, že se ta skupina zvětšuje. Že mě tady bolí, tady píchá, s tím už se musím smířit, ale že za mého mládí ty dnešní možnosti nebyly, to mě štve. Na druhou stranu jsem byl pasivně účastný debaty skupiny 18 letých. Jeden se vyjádřil, že se měl narodit teprve teď, protože nejspíš o spoustu nových možností příjde. Ale jiný mu tam odpověděl, že sice má pravdu, ale "co má říkat on". Ten on jsem já.
Král