Opravna měřících přístrojů

Pátek Červenec 5 11:47:50 CEST 2013

Dobré odpoledne přeji,

     potřebovala bych opravit ručičkové měřící ústrojí a proto hledám
nějakou spolehlivou, a rozumně drahou, firmu, jenž by to svedla. Ideálně
někde poblíž Ústí nad Labem, ale jinak je to celkem jedno.

     Na webu jsem jich několik našla, ale jde mi spíše o osobní
zkušenost a doporučení. Nyní potřebuji jedno měřidlo, ale časem by se tu
našlo více adeptů na opravu.

     Děkuji za tipy.

     Saša Svobodová

PS: Rozumně drahá znamená, aby oprava nezruinovala rozpočet na tři
měsíce, ale nehledám jen to nejlevnější. Hledám dobrý poměr cena/kvalita.