Problem s OZ

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 4 22:11:31 CEST 2013

Dobry vecer, problem je vyresen, uz to hraje. Krasne!
Bylo to v patici, viz foto:
http://nevlad.sweb.cz/Ruzne/Patice.jpg
Zrejme ty LME maji opravdu nepatrne mensi rozmer nozicek a to bylo
rozhodujici. Taky jsem nemel verit, ze precizni patice je opravdu precizni,
vzit lupu do voka a dukladne prohlidnout. V neposledni rade musim
konstatovat, ze zvlaste pozde vecer uz hovno vidim :o(
A jeste jednou dekuji za rady.
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: gatilo
Sent: Tuesday, July 02, 2013 2:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: Problem s OZ

2.7.2013, 2:15:20

V pripade vadne nebo poskozene patice, by pricina byla jasna - o
nejakou tu setinku mm jiny rozmer muze klidne byt tim podstatnym mezi
funguje / nefunguje.
Ale i v pripade, ze s patici je vse v poradku, si dokazu predstavit,
ze v nejakem polofunkcnim stavu, napr. ss slozka Uin blizko Uc+, si
nektere OZ jeste zachovavaji funkcnost a jine nikoliv.
A takovych stavu, kdy je OZ mimo specifikaci, si lze vymyslet celou
radu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz