Náhradní díly Tektronix

Středa Červenec 3 21:44:12 CEST 2013

sice nevím jak ta hřídelka vypadá, ale mám taky historicky cenného
Tektronixe a na jednom kanálu mi nejde točit s jemnou citlivostí. Takže
asi stejná závada. Mám ten paměťák 2230, rozebírat ho je fakt lahůdka
:-( Už jsem měl tu čest, když jsem měnil tranzistor ve zdroji.
Na lepení železa se používala Belzona, ani nevím jestli se ještě dá
koupit. Našel jsem tohle video.
http://www.youtube.com/watch?v=7gKA3h7WsC4
U nás v ŽOSce Belzonou lepili i prasklé bloky motorů u lokomotiv. Ale je
to už spousta let.
Anděl