Náhradní díly Tektronix

Středa Červenec 3 17:29:53 CEST 2013

Dobré odpoledne,

	děkuji za všechny nápady a tipy, něco z toho vyberu a zkusím. Základní
zrada je, že ta ulomená část je zasunutá do bubnu vlastního přepínače a
dírou uvnitř knoflíku prochází hřídelka od potenciometru jemného řízení
citlivosti, takže možnosti jsou dosti omezené. Nejlepší by bylo, splašit
někde originál, ale to asi už nejde. Tak budu zkoumat, co tu kde je a
zkusím to slepit.

	Nábojnice tu nemám, ani prázdné, ani plné. Ale trubička by se možná
našla a Epoxi 1200 slepí kde co možného, tak třeba i toto.

	Každopádně děkuji.

Saša Svobodová