Problem s OZ

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pondělí Červenec 1 22:17:56 CEST 2013

No, prave, hraji. A nez jsem to slozil, tak hraly i v levem

From: Pavel KREJCI
Sent: Monday, July 01, 2013 10:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Problem s OZ

V pravem kanalu ty ctyri hraji?
PK

Dne 1.7.2013 21:51 "Vladimir Nerud" <newlad na centrum.cz> napsal(a):

  Dobry vecer, pojal jsem bohuliby zamer vylepsit si cd prehravac NAD. Puvodni OZ NE5532 jsem vypajel z desky a na jejich misto dal patice. A postupne jsem zkousel ruzne OZ (puvodni 5532. NMJ4580, OPA2132, LME49860)
  Nejlip se mi libily ty posledni dva. Nakonec zvitezil o fous LME49860. Jenze se mi pri zkouseni podarilo jeden v levem kanale dat do patice opacne. Trosku mi zatrnulo, ze jsou dve stovky v haji, ale kdyz jsem chybu napravil, tvaril se, ze je v poradku. Prehravac hral, tak jsem ho slozil, zapojil a ouha! Ten levy kanal ticho. Po kontrole, ze z prevodniku signal je v poradku jsem zkusil dat do patic puvodni OZ. a ty hraly. Hraji i OPA2132, jen ty LME49860 uz ne. Zkusil jsem ctyri a ani jeden v tom jednom kanale nehraje.
  Nevite nekdo, co se mohlo polamat?
  Schema je zde:
  http://nevlad.sweb.cz/Ruzne/nad-c521-cd-schema.pdf
  http://www.ti.com/lit/gpn/opa2132