Kde sehnat analogovou zpožďovací linku

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 31 19:14:23 CET 2013

Ja to ale nechcu bastlit. V nejhorsim koupim 6 ks tohodle
http://kytary.cz/razzor-digital-delay-ef-04/HN115629/
a kuchnu to ven :-(
Stale to vyjde levneji, nez ten obvod z e-bay
http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=SAD512&_sacat=0&_from=R40

Neni mi jasne , proc s tim vsichni vyrobci delaji takove tajnosti - v
jednom efekt. procesoru ke kytare ( pedal) ktery jsem mel rozebrany je
par operaku, a delay obvod opet s vybrousenym popiskem.