Modul Eth PHY pro obecne pouziti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 31 17:36:14 CET 2013

Dekuji.
PL
  ----- Original Message -----
  From: Ondřej Staněk
  To: HW-news
  Sent: Thursday, January 31, 2013 3:22 PM
  Subject: Re: Modul Eth PHY pro obecne pouziti

  Makefile k projektu je ve složce /Debug. Je automaticky generovaný z Eclipse. "Automaticky" neznamená zadarmo, předcházela tomu netriviální konfigurace projektu v Eclipse.. Na tom kódu jsem pracoval v podstatě sám, jen bylo potřeba zajistit, aby ostatní členové týmu mohli provádět drobné změny a kompilovat si kód i bez Eclipse. K tomu je právě ten makefile ve složce Debug..
  Byl to můj první (a zatím jediný) projekt s ARMem, takže sice jsem se snažil mít zdrojáky nějak rozumně uspořádané, ale řešit sdílení knihoven byl v té chvíli overkill.

  Ještě k těm zdrojákům:
  /src/system/stm32f4x7_eth_bsp.c - konfigurace RMII rozhraní

  Živý (upravovaný) kód je všechen ve složce /src/

  /TCP_demo/ - testovací aplikace na straně PC

  Složky
  /libs/
  /FreeRTOS/
  obsahují kód knihoven který je neměnný.