mikroProg for PIC od MikroE

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 31 14:07:29 CET 2013

nemohl byste mi tu verzi 2.20 nekam vystavit? ja jsem starsi nenasel u
nich na webu

uz se to tam nedavno resilo na jejich foru:

I recently update my MikroC suite (8, 16 and 32 bits) and the new
Mikroprog software.
Unfortunately, my MikroProg programmer don't work with Suite 2.26
This problème appears with all type of microcontroller (8, 16 or 32 bits)
I reinstalled an older version (2.10) available on CD, an than MikroProg
is working well.

For your information, i use Windows 7 64 bits.

asi nejsem sam, ale vzdycky jen napisou, ze to s dotycnym vyresi po
mailu - na support jsem jim psal uz dvakrat tak cekam...

RV