I ty Brute ? (Conrade)

Čtvrtek Leden 31 08:19:53 CET 2013

Dne 30. ledna 2013 18:31 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):
> Oni jsou takoví machři, že mi vážně jednou za půl roku zavolají. Já
> jim jasně řeknu, že neposílají dealerské ceníky a že mi nejsou schopni
> dodat ten tlustý Business katalog a deset dalších připomínek. Oni mi
> celí šťastní (že stačí tak málo) naslibují, že mi katalog pošlou a
> budou se těšit na spolupráci, že se za 14 dní znovu ozvou. A jak to
> dopadne? Pošlou mi ten jejich český katalog (tj. ten nejtenčí). Za 14
> dní se neozvou. Ozvou se zase za půl roku a situace se do nejmenšího
> detailu opakuje.
>
> Je to možné, že jsou tak blbí?

A volá pokaždé ten samý člověk? Mám osobní zkušenost s něčím podobným
- s jednou firmou, kde bereme za pár korun ročně, obvykle nějaké
drobnosti, protože je to ve stejném městě, tak když to mají skladem,
někdo pro to zajede. Ale cca jednou za půl roku až za rok se mi ozve
obchodní zástupce, že by se přijel podívat, když mám čas, tak i
přijede, pokecáme, uvedu ho do obrazu ("bereme u vás za pár korun
ročně"), nechá tady katalog (pokud ho už nemám) a zase odjede. Ovšem
zatím snad nepřijel stejný člověk dvakrát ;-) Vždycky předá telefon a
adresář svému nástupci a ten pak všechny zákazníky obvolá a zřejmě i
navštíví. Včetně mě.

Tak jestli to u Conrada nebude to samé, přijde nový obchoďák, s vervou
se pustí do práce, do půl roku odejde a oni to volné místo zaplácnou
opět někým novým ;)

P.K.