I ty Brute ? (Conrade)

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Středa Leden 30 18:14:06 CET 2013

Kdyz tu Conrad zacinal, byl nekde u Tachova, snad Bor u Tachova. Meli veci,
co jinde nebyly, posilali mi rocne velky katalog, ctvrtletne maly a
vyprodeje. Reklamace bez nejmensich problemu. Pak se do toho nejak navezla
fa fkt, a slo to do haje. Tady v Brne meli i prodejnu, ale uz je davno
zavrena. Asi pro velky uspech :o). Ale snad uz s nimi nespolupracuji, tak by
to mohlo byt zase lepsi.
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: J.Polivka
Sent: Wednesday, January 30, 2013 2:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: I ty Brute ? (Conrade)

Reklamovat.
Teď jde o to, zda se bude český Conrad chovat stejně, jako ten německý.
Docela bych si tipnul.
Moje zkušenosti s českým z minulosti, ale ano, je tomu již pár let zpátky,
jsou bohužel jaké jsou.
Jindra Polívka

Dobrý den,

u Conrada jsem si minulý týden koupil Programovatelnou termostatickou
hlavice HSA 9001 za cca 350 Kč/kus (podobný typ jsem na podzim koupil v
Lidlu za zhruba stejný peníz), cena za 3 kusy i s dopravou po slevě 1005
Kč. No nekupte to :-)
Zatímco ty z Lidlu celkem uspokojivě fungují, z těch od Conrada po týdnu
funguje pouze jedna. Dvě už odešly do věčných lovišť - vylomené pouzdro
pohybového šroubu, který ovládá uzavírání ventilu, třetí zatím funguje.
Podle mně jde jednoznačně o konstrukční problém (plast mizerné kvality,
čemuž nasvědčují i ulámaná pouzdra pro spojovací šroubky), takže lze
očekávat analogické problémy u celé série.
Takže kdyby někdo hodlal podlehnout pokušení nízké ceny jako já,
doporučuji nákup dobře zvážit ;-)

JF