Vyhrivaci podkryvka oprava?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Středa Leden 30 11:47:33 CET 2013

Napis eco samozrejme nechybi,,jde o druhy nejvetsi napis na tom ovladaci.
K x nohovemu procesoru, cca 20 nohou blika LCD displejem , tedy rozsvecuje
napisy jako turbo, noha, zobrazuje nastavene stupne vykonu na telo a nohy.
Zobrazuje spotrebovane kWh atd.
MCU je neco cinskeho bez smysluplneho popisu cena bude tak 0,3$, v realu
mozna mene nez solidni bakelitovy prepinac a obchodne mate vyhodu v LCD.
Sam bych si sice elektricke loze neporidil,ale kdyby me to napadlo asi bych
si klidne 100Kc za LCD priplatil, vyrobce to nestoji skoro nic a je schopen
prodat o neco draz nebo i za stejne, ale s vyhodou.

Nicmene at jiz s DSP nebo s Drehklinke ten muj kram chodi pekne, ale max 30
minut pak neco nezafunguje a odpory zacnou topit a prepali pojistku. Holt to
budu muset rozkreslit.

Ciprian

"
Dne 30.1.2013 10:05, AZe napsal(a):
> Není ten bakelitový spínač taková placatá skoro kulatá žába s páčkou
> ve škvíře z boku? Odhadem tl. cca 20mm a průměr kolem 60-70?
> Tahle moderní má ale mimo jiná pozitiva tři "zvláště energeticky
> úsporné" stupně, ukazuje kWh i potmě, časuje, .... jen mi tam chybí
> slůvka eko a bio.
> aze
>
> ----- Original Message ----- From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>

html