Modul Eth PHY pro obecne pouziti

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Leden 29 23:33:06 CET 2013

Dňa 29. január 2013 11:59, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:

> [...]
>
> Moj nekvalifikovany odhad vychadzal z toho, ze 10cm drotu je pri odraze tam
> a naspat a ciniteli skratenia vycucanom z prsta zhruba 1ns. No a z
> datasheetu k DP8384C (PHY na tej doske) a STM32F4xx som usudil, ze
> kriticky je cas medzi hranou hodin RMII a hranou signalu(ov) RXD; z
> datasheetu tam vychadza worst case rezerva prave 1ns (PHY zarucuje
> oneskorenie RX voci CLK min. 2ns a MAC vyzaduje hold na RX min. 1ns). Ale
> ako vravim, bol som si znova nekvalifikovanym sposobom takmer isty, ze v
> mojom pripade je dominantnym problemom samotny drot, a nie presluchy a

Vies co je na tych tvojich prispevkoch zaujimave? Vzdy vytiahnes taku
zaujimavu pikosku, ako keby si sa tomu high-speed designu a vseobecne
mikrovlnam venoval aspon par rokov. Nie je to sice veda, ale clovek
musi mat velmi siroky zaber, a nie je to tiez vec, ktora sa da
nastudovat za tyzden po veceroch. To chce mat trochu lepsie vybavenie
a dost casu na serioznu pracu. Odhadom tak 12-18 mesiacov a ludi,
ktori ti aj pomozu a cosi uz vedia. No a kedze si myslim, ze viac ako
programovanie AVR s gcc si nerobil, tak mas tiez zaujimavu inu
studnicu vedomosti a napadov... Takze si myslim na zaklade mojho
vzdelania a skol, ze to s tym tvojim carovanim a carodejnictvom je
nejake cudne. Dneska si vytiahol cinitel skratenia, predtym kompilator
a coze bude dalsie?

Kedze tu vacsina prispievatelov ma vlastne firmy alebo sedi v
sefovskych postoch, tak sa podobne veci asi mozu lahko vykvakat. Ja
kvakam preto, lebo pre nikoho nerobim, nie som viazany carovnymi
formulkami a je v podstate jedno, ci vykvakam co robim vo volnom case
alebo nie. Vies ja si rad precitam co tu bezi, a musim skutocne
povedat, ze niektore veci su tu raz za cas naozaj velmi zaujimave, nie
ani tak po technickej stranke, ale po stranke zdroja tej ci onej info.
Mne rozobrali kompletnu pracu, takze dnes viem, ze su veci, ktore
vedia a robia lenoni, ci uz s privlastkom priamym, zeleni, alebo
privlastkom nepriamym, v ciernom. S takymi je najlepsie si vobec nic
nezacinat a ked je to mozne obist ich na kilometre. Zial mal som to
vediet pred 20 rokmi, to by som sa elektromaterialom vobec nevenoval.
Venoval by som sa asi hraniu pokra a burzovym machinaciam. :)

A.