Retazce a CR LF v C

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Leden 29 22:32:37 CET 2013

Mna prave pomylilo, ze som si pamatal, ze \n na kompilatore pre PC
alebo zeby terminal v PC tu sekvenciu urobi sam, teda posle CR a LF. A
dnes som to po 10 rokoch potreboval pre jednocip a to uz vsunulo len
CR... Ale uz som si to nasiel, nastudoval a zapisal do poznamok.

A.

Dňa 29. január 2013 22:12, Jaroslav Buchta
<jaroslav.buchta na hascomp.cz> napísal/a: