PWM regulace ss motoru - pretizeni?

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 29 20:42:57 CET 2013

Nechci žádné rozhodnutí (jako byste mě virtuálně neznal...), jedná se mi
o názory či spíš poznatky z reálného, nejlépe průmyslového nasazení.

Zatím to, že se to využívá "běžně", konstatoval pouze kolega Peca, mně
osobně je taková situace známá jen u pár modelářských aplikací (což
nemusí vůbec nic znamenat, protože modeláři - jak známo - dokáží
některé, zejména elektro věci až neuvěřitelně zčunit...).

Standardně se v modelařině využívá PWM 0-100% s nominálním napětím
motoru cca rovnajícím se napětí aku, ale to víte taky.

---
Jirka