Modul Eth PHY pro obecne pouziti

Ondřej Staněk ostan89 na gmail.com
Úterý Leden 29 16:31:03 CET 2013

Signálové vodiče byly na spojeny "od patice k patici" napřímo
naletovanými rezistory. Délka max 4cm, snažil jsem se to udělat co
nekratší. Proložení zemí jsem nijak neřešil, nebylo potřeba. Na
testovacím kitu STM32F4 urazily RMII dráty ještě taky nějakou cestu, a
na jeden vodič byl dokonce navěšený nějaký integrovaný obvod (tuším
akcelerometr) a taky to nevadilo, nebylo potřeba ho sundavat z desky.
Pin-kabely jsme netestovali, začal jsem rovnou s paticemi na univerzální
desce.

Držím palce s oživováním a můžu taky poskytnout fungující kód pro
STM32F4 (FreeRTOS s nakonfigurovaným lwIP stackem a podporou FPU).

S pozdravem,
Ondra Staněk