PWM regulace ss motoru - pretizeni?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 29 16:25:46 CET 2013

 29.1.2013, 16:20:17

Pokud vyrobce realizuje vetsinu sve produkce pro 120V sit (USA)
a ma na toto napeti odladeny vyrobni proces(tj. v ramci katovani kostu
orezane vsechny rezervy az na kost), pak si dokazu predstavit, ze 300V
je uz za hranicemi normalni cinnosti a muze se na zivotnosti a
spolehlivosti vyrazne projevit.
Ovsem, mezizavitove zkraty jsou bezne i u motoru napajenych jmenovitym
napetim, takze vyvozovat zavery z jednoho pripadu, mi prijde
ponekud nepripadne.  ;-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz