Modul Eth PHY pro obecne pouziti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 29 16:13:35 CET 2013

Dokonce i v TME jsou za 40 Kc.
http://www.tme.eu/cz/katalog/?idp=1&search=rj45%20magnetics&cleanParameters=1#search=rj45+jack&s_field=accuracy&s_order=DESC&id_category=31&visible_params=2%2C6%2C7%2C10%2C412%2C418%2C419%2C754%2C2475%2C413%2C11&used_params=419%3A40743%3B
Ja jsem je drive nakoupil tady:
http://www.rofa.cz/rofa/index.php

Zato KSZ8051RNL zdrazilo na dvojnasobek. Ja je u Farnellu kupoval za necelych 15Kc,
ted uz na ne chteji 34Kc.

Co jste na ni opravoval? To jste vymenoval ten LAN8710? Pokud ano, tak jaka byla
prosim prakticka kusova sehnatelnost a cena?

Skoda, ze uz ho nemate u sebe.

PL
  ----- Original Message -----
  From: hutta.j na seznam.cz
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, January 29, 2013 4:04 PM
  Subject: Re: Modul Eth PHY pro obecne pouziti

  Opravoval jsem Eth PHY modul s LAN8710A v 32-QFN a v podstate cely modul byl na jednostrane desce. Deska byla oboustrana,ale bottom byla  jen rozlita med + pripajeny RJ45, celkem na tom nic nebylo.
  Otazkou je zda se to vyplati, v PRCu jde koupit toto
  http://www.ebay.com/itm/DP83848-Ethernet-Physical-Transceiver-RJ45-connector-control-interface-Board-Kit-/260868624339?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cbcfb4fd3
  Koukal jsem po RJ45 with magnetics a za 2$ s LED jsem zadne nenasel.
  Pokud se do toho pustite nezapomente na nejakou ochranu mezi trafem a PHY IC, bourek bude cim dal tim vice.

  Hutta