DS k DP25H1200T101667 - IGBT mustek

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 28 21:10:49 CET 2013

Zdravim,

nemel byste nekdo vetsi stesti nez ja a nedokazal najit DS k
DP25H1200T101667 ?

Opravuju docela slusnej fr. menic od Danfosu, kterej si hned od zapnuti
mysli, ze je mu moc horko.
Hledal jsem nejake cidlo teploty, ale nic jsem nenasel az na dva vyvody
pod timto monoblokem - zrejme IGBT mustkem - ktere i podle toho ze vedou
na nejaky OZ bych tipoval na nejaky vestaveny PTC.

Problem je, ze je to cele opravdu hnusne zaletovane - na to kolik to
stoji prachu a druhak to uvnitr vypada jak kdyby tudy prolitnul tak litr
oleje.

Takze bych se chtel kouknout do DS zda tam je opravdu umisteno to cidlo.

Bohuzel aspon to co dostavam od googla jsou jen hnusne rozsypane caje a
jeste navic bez toho PDF.

Dik.

RV