Univerzalka

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Leden 28 16:45:55 CET 2013

Hej je to ono, akurat ja to nepotrebujem mat prekovene. To je asi
vyrazny faktor vplyvajuci na cenu. Za tu cenu si ich necham par
vyrobit, myslim, ze by to mohlo vyjst lacnejsie. Som myslel, ze ked to
pouzivaju radioamateri, ze to bude lacnejsie aj dostupnejsie. Ale asi
na tom bude nejaky patent alebo uzitkovy vzor.... :)

A.