Stellaris LM3S

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Leden 28 14:01:15 CET 2013

Integrovana PHY od ETH je v MCU neresitelny problem a cas ukazal, ze u toho
zadny vyrobce nezustal. Da se rici, ze to je EMC nekompatibilni reseni. Co
je taky aktualni problem, je polikani firem. Posledni vetsi ranou bylo
polknuti SMSC fy Microchip. SMSC PHY jsou prumyslovym standardem, ktery
prave v EMC vynikal. JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of j s
Sent: Monday, January 28, 2013 1:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Stellaris LM3S

Samozrejme mate pravdu. Zmenit MCU je viac prace, ako len zmenit par
headerov v zdrojakoch, ale mnoho programatorov o tom nevie :-)

Inak tie MCU sa este budu vyrabat, ale nie je iste, ci sa prave distributori
nezlaknu oznacenia NRND - a mozu znizit skladove zasoby a/alebo zvysit cenu.
Cize nevidel by som to ako az taku katastrofu, ale jasny signal od tychto
konkretnych MCU odist (ak vobec neopustit vody TI).