Stellaris LM3S

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 28 13:03:17 CET 2013

<trolling>

Moment, aky vyber ARMov, ved to predsa nie je potrebne...
Raz mi jeden zastanca ARM-ov (v snahe ukazat mi, ze moja volba
dodavatela MCU je zla) tvrdil, ze jedna z vyhod ARM-ov je ta, ze ARM
MCU su multisource-ove. Prirovnavalo sa to dokonca k x51, kde sa
dodnes da kupit nejaky drop-in replacement pre tie bezne 12-clockove
typy a vacsinou aj na tie rychlejsie derivaty.

Takze ked TI prestane vyrabat nejaky ARM, tak sa ide dalej s nejakym
inym, parada!

</trolling>

:-)