Stellaris LM3S

Martin Moštěk xtyca na seznam.cz
Pondělí Leden 28 12:19:24 CET 2013

Před dvěma lety jsme se ve firmě rozhodovali od jakého výrobce M3
Cortexů budeme nasazovat procesory. Finalisty byly TI Stelaris a jejich
řada s PHY Ethernetem a NXP LPC17XX. Nakonec jsem po předešlých
zkušenostech, kdy nám TI ze dne na den přestal vyrábět ARM7 CPU vybrali
NXP i za cenu dodělání fyzické vrstvy ethernetu.
Teď se ukázalo že to bylo sakra dobře...
To vyjádření v diskuzi na TI mě v tom jenom utvrzuje - jinými slovy
napsali, že sami vědí nejlépe co je pro zákazníka to nejlepší a že se
mají tudíž všichni přeorientovat na Cortex M4 řadu.

Martin.