Pouzivate vakuovou pinzetu?

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 27 19:46:17 CET 2013

O tomhle uvažuju taky už dlouho...

Já bych ale jako krycí médium pro podtlak asi zkusil použít nějakou
tvrdou čirou fólii, pokud možno ne příliš drahou a měnil bych ji,
jakmile by se poškrábala, ušpinila apod. Byla by položená na těsnícím
rámečku okolo DPS (třeba silikonová guma) a to celé na tvrdé silnější
podložce. Cuprextit by se tak i srovnal (i když já ho obvykle rovnám už
hned na začátku výroby trochou ručního násilí ;-) ).

Zdrojem podtlaku by nejspíš byl kompresor z ledničky, to je ověřené
řešení (modeláři takhle už kdysi dávno laminovali třeba polystyrenová
křídla). Jen je potřeba ho vybavit odlučovačem (lapačem) oleje na
výstupu a občas ho dolévat dovnitř.

Používám ho už dnes např. na odvzdušnění pryskyřice před odléváním.

---
Jirka