Pouzivate vakuovou pinzetu?

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 27 19:39:03 CET 2013

No, už se dlouho chystám koupit tu pastu z DX, abych si na ni alespoň
sáhnul ;-)

Jinak ale tavidlo je tavidlo a pájka je pájka, to se nedá nic dělat.

Mám SMD rád a dělám s nimi kde můžu - dokonce do jejich podoby občas
formuju klasické součástky, což jsem dělával už za hlubokého bolševismu.

Používám ale prostě klasické spojovací (pájecí) metody, protože jsou
vždy funkční, bezproblémové a mám je už fakt hodně dlouho "v ruce".
Navíc nejdu cestou BGA, spojů okolo 0,1 mm a podobných chuťovek.

Abych vymejšlel jak udělat nepájivou masku, jak tisknout pastu přes síto
a jánevímcoještě.....ne díky, potřebuju efektivně a spolehlivě pracovat.

Sériovky nedělám a těch max. pár desítek kusů se dá vždy klasicky (ev.se
na to někdo najme).

---
Jirka