[OT]Druhý monitor u WXP

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Leden 27 12:22:26 CET 2013

Přesně, už jsem taky chtěl psát zkusit prohodit monitory. Ten monitor co
jsem ho opravoval minulý týden se choval přesně takto jak popisuješ. Při
startu občas nenašel signál. Když už se zapnul tak normálně fungoval bez
problémů. Může být, že je jinak nastavená frekvence videa než u starého
PC a monitor už se nechytne. Ale samozřejmě netvrdím že to nemůže být
něco jiného. Jen mě zaujala přesná shoda popisované závady.

A mimochodem 2 z těch 4 kondenzátorů nebyly nafouklé a přesto měly ESR
přes cca 3 ohmy :-(. Už se člověk ani nemůže spolehnout že to pozná
pohledem. Grrrr... Nemít ESR metr tak jsem monitor vyhodil.

     Martin.