Re: [OT]Druhý monitor u WXP

Neděle Leden 27 10:48:09 CET 2013

Mam doplnujici otazky, treba se Vas to netyka, ale...:

Monitor vypinate/zapinate, anebo ho nechavate zapnuty a on se vypina sam
kdyz nema signal? (me se jeden monitor spatne probouzel, kdyz spal dlouho,
cca vic jak den; kdyz spal kratsi dobu, naskocil v poradku, kdyz delsi,
obraz nenaskocil, bylo potreba nekolikrat vypnout/zapnout. Nezalezelo na
pripojenych pocitacich ci pouzitych vstupech)

Monitor ma pri startovani pocitace patricne prepnuty vstup? (mam dva
monitory, na ktere pripojuji pocitac pomoci DisplayPort a chovaji se ruzne.
Jeden, kdyz nema pri startovani/probouzeni notebooku vstup predem zvoleny na
DP, tak na nej W7 nejdou prepnout, u druheho to jde vzdy).

Zkusil jste monitory prohodit?

D.O.