Seriove linky

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Leden 26 22:50:11 CET 2013

Dňa 26. január 2013 22:29, Marek Peca <marek na duch.cz> napísal/a:

> To je ale pro ucely RS485 spravne, jinak by pri predavani zezla mezi uzly na
> siti (at uz master-slave, nebo master-master, coz je kapitola sama pro sebe)
> prichazely do UARTu divne veci.

> To si neumim predstavit, pokud mate nejakou smelou myslenku, podelte se.

Myslienka bola, kedze body A,B sa zvycajne tahaju do definovanych
stavov pull-up/down odpormi, teda postavit delic z troch odporov. Za
to dat nejaky komparator a refenciu a detekovat stav ked su urovne
tahane lokalnymi pull-up/down odpormi.

> SN65HVD10 1uA v uspanem rezimu... Ale zda resi vasi ulohu si nejsem moc
> jist. Mam blizko k obave, ze by mohlo jit o ulohu neresitelnou.

Napad ako na to som Vam dal vyssie, ale ci je to schodna cesta o tom
som este neuvazoval. Problem je v tom, ze vsetky moderne obvody uz
detekuju vsetky chybove stavy - to je ta poznamka fail-safe. Akurat
nie su vyvvedene na pin...

> Nejsem si jist, zda to zrovna pro RS485 pujde vyresit pro uplne obecny
> pripad. Mozna to vyresite pro nejakou konkretni konfiguraci budicu, ale asi
> by se tomu pak nemelo rikat RS485.

Neviem, je to len rozsirenie funkcionality o specificky pripad.

A.