Seriove linky

Marek Peca marek na duch.cz
Sobota Leden 26 22:29:54 CET 2013

> No problem je ten, ze ja potrebujem detekovat stav, som na zbernici
> alebo nie. Zial pozeral som do datasheetov budicov RS485 a tam je
> vsetko okrem start-bitu a log.0 na vstupe riesene ako fail-safe a dava
> to log.1 na vystupe budica.

To je ale pro ucely RS485 spravne, jinak by pri predavani zezla mezi
uzly na siti (at uz master-slave, nebo master-master, coz je kapitola sama
pro sebe) prichazely do UARTu divne veci.

> Takze to treba vhodne dobastlit.

To si neumim predstavit, pokud mate nejakou smelou myslenku, podelte se.

> Ak by sa to podarilo s tranzistormi, tak vysledna spotreba bude ovela
> mensia, nez integrovaneho obvodu.

SN65HVD10 1uA v uspanem rezimu... Ale zda resi vasi ulohu si nejsem moc
jist. Mam blizko k obave, ze by mohlo jit o ulohu neresitelnou.

> Tomuto by som sa rad vyhol, pretoze je to dalsi blok pod napatim, co
> prinasa z pohladu koncepcie rozne dalsie problemy. Dalsia vec je, ze
> by to nemalo byt prilis zlozite a nechcem aby to bolo komplikovanjsie
> nez cela elektronika za tym. V druhom pripade budem hladat asi ine
> riesenie.

Nejsem si jist, zda to zrovna pro RS485 pujde vyresit pro uplne obecny
pripad. Mozna to vyresite pro nejakou konkretni konfiguraci budicu, ale
asi by se tomu pak nemelo rikat RS485.

ZdraviM.P.