[OT] ARM IDE Licence

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Sobota Leden 26 19:59:21 CET 2013

Map je zde,
http://www.uloz.to/x63iv88/main-zip
Je to prelozeno to co bylo v puvodnim zip, jen jsem musel proves nejake
drobne upravy v deklaracich, ciste formalni drobnosti, ktere se prekladaci
nelibili, upravy nemenili nic na zameru autora.

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Datum: 26. 1. 2013
Předmět: Re: [OT] ARM IDE Licence

"

Muzete poslat map soubor, co a jak to slinkovalo? To bylo s tou uprafou na
2.1f z double konstanty?
Stejne mam dojem, ze optimalizace vlastniho programu bude tak nejak podobna
(nakonec tam skoro zadny kod neni) a rozdil bude v mnozstvi a typu
prilinkovanych knihoven.
Cili ze se jedna co se tyce delky o a + x, kde a je velmi ruzna delka
knihoven dana prekladacem a nastavenim a x velmi podobna delka vlastniho
kodu. Kazdopadne ten procesor ma mega Flash, tak se tam vejde i blikani par
ledek navic ;-) Zkusim si s tim vecer pohrat na jakou delku se dostanu.