TME - jake mate ted zkusenosti?

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Sobota Leden 26 15:13:28 CET 2013

Nepocitani dalsich zasilek je standard u RScomponents i Farnellu, u RS
mi pri jedne objednavce prislo i 5 baliku 3 mi zasilkovymi sluzbami.
Nevim jestli kdejaky cinan posila omluvny email.
My jsme minuly rok privezli kontejner solaru a u vsech chybely
ukotvovaci packy,  po mesicnich urgencich se ozval ,ze to posle pri
dalsi objednavce.
Takze zadna dalsi uz nebude.
U soucastek jsem narazil na cinana , ktery az po zaplaceni psal asi 10
krat I am so sorry a zvedal cenu az se cena zvedla na takovou, ze bych
to mohl koupit kdekoliv v EU, ale byl jsem rad, ze jsem mel alespon to.
A to byli verified seller ;-)
LK