Osvitovka na UV

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Sobota Leden 26 15:05:42 CET 2013

Zdravim.
Zde se muzete kouknout na fotky z moji osvitky jak sviti bodove
UV LEDky z TME (OSSV53E1A) buzene konstantnim proudem
22mA. Foceno z cca 40cm.
http://www.volny.cz/jurp/Temp/IMG_2749.JPG
http://www.volny.cz/jurp/Temp/IMG_2750.JPG
V EXIFu mate nastaveni expozice.
Jinak ja asi tehdy mel stesti a vadna nebyla zadna.
Akorat po 3 letech 1 LEDka odešla, respektive nekdy svitila a nekdy
ne.

JURP