Vyčištění hrotu páječky

Sobota Leden 26 13:56:53 CET 2013

Hezké odpoledne přeji,

     je to sice risk, ale zkusím se zeptat, protože už mi došli nápady a
na webu také nic nenacházím.

     Mám pájecí pero Solomon SR-963, je úplně nové a zapájela jsem s ním
asi tak deset spojů. Jenže hrot je v hrozném stavu a vypadá jako kdyby
prošel frontou. Černý a nechytá na něj cín. Nepomáhá čištění o houbičku
ani o složitě koupený salmiak. Brát na hrot drátěný kartáč nebo pilník
nechci.

     Nemá někdo nějaký nápad, jak hrot očistit aby se dal zase používat?

     Děkuji za rady a prosím, nechci žádnou hádku. Věřím, že příloha o
velikosti 67,4 kB nebude vadit.

Saša Svobodová