Osvitovka na UV

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Leden 26 12:37:17 CET 2013

OK, chápu. Já bych tedy fotil přímo proti LED a z větší vzdálenosti (se
zoomem), aby se eliminovaly různé úhly.

Pokud nebude stačit min. ISO, max. clona a min. čas, tak by to chtělo ND
filtr ;-) Nějaké světlejší sklo do svářecích brýlí či kukly by taky
mohlo pomoct.

Úbytky na odporech nepředpokládám znatelně různé (percentuálně), pokud
je splněna podmínka dostatečně velkého rozdílu Ucc-Uak. Přece jen úbytek
na stejné LED při stejném proudu a teplotě by měl - tím spíš
pravděpodobně v rámci jedné série - driftovat jen minimálně.

---
Jirka

>>> http://imageshack.us/a/img6/9216/dsc00511l.jpg
>>> http://imageshack.us/a/img27/6776/dsc00512bd.jpg