Li-pol v mrazu
AZe
aze na seznam.cz
Sobota Leden 26 10:55:43 CET 2013
Já jsem na to podobně, kdysi jsem stavěl větroně a RC 27MHz se žlutými servy
Varioprop ješte někde leží.... Snažím se nepadat s tímto
http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=56245 od Pelikána a chystám se
na http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=53846. Mám na ní lyže, ale
zajímalo by mne, jak se chovají plováky na zledovatělém sněhu?
aze
----- Original Message -----
From: "Vladimir Nerud" <newlad na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 25, 2013 11:15 PM
Subject: Re: Li-pol v mrazu
http://www.rcalbum.com/photoView.php?id=2865&amode=&nr=1
Letos mam Funcuba od Multiplexu
http://lnk.nu/google.cz/2al2
Na něho lyže nemam, tak jsem tam dal plovaky. Na snehu je to parada!
Vladimir
-----Původní zpráva-----
From: AZE
Sent: Friday, January 25, 2013 10:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: Li-pol v mrazu
S cim vsichni litate? Muzete uvest nejake blizsi info?
aze
----- Original Message -----
From: "Vladimir Nerud" <newlad na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 25, 2013 10:52 PM
Subject: Re: Li-pol v mrazu
Mam stejnou zkusenost. Jeste jsem nemel baterku, ktera by mela na vsech
clancich po "vylitani" napeti aspon priblizne stejne. Proto davam i do
letadla ten piskaci bazmek z ebay, jak jsem se ondy zminoval.
Chystam se, ze zitra vyrazim, jestli nebude zase blizard. Pred vanocemi jsem
to nevydrzel, zabil jsem pilota a ulomil ocas. Pokud to zitra pujde, tak
zmerim, co pujde a poreferuji.
Vladimir
-----Původní zpráva-----
From: Pavel Hudecek
Sent: Friday, January 25, 2013 10:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: Li-pol v mrazu
Vydrželo to lítat asi 20 minut, což je cca polovina letního času. Baterka má
nominálně 25C, takže ani v létě se moc neohřeje a v tomhle počasí je jí spíš
zima. Sníh nabraný při přistání se neroztavil.
Vzhledem k tomu, že nejhůř je na tom prostřední článek, tak asi mráz nebude
hlavím zdrojem zla.
Rozhodně se mi to nelíbí. Po návratu měl 2,9, zatímco jeden krajní měl skoro
3,6. Teď jsem to tu po ohřátí baterky ještě chvíli trápil a výsledkem bylo
něco pod 2,6 V, zatímco zbylé články to dotáhly k 9,6, při kterých regulátor
začíná omezovat. Teď po půlhodině odležení je stav 3,24-3,12-3,38. Asi začnu
zase rozvíjet úvahu, že klasický koncept balančního nabíjení není dobrý
nápad.
PH
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
Tech 5-10C by melo baterku vyhrat nad nulu, ne?
Kdyz jsem kdysi jeste litaval, tak jsem baterky nosil v kapse,
za letu se pak teplota spis zvysovala nez snizovala.
From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
může být zásadní problém, pokud lítám s 3S Li-pol 25C při zátěži 5-10C, ale
za mrazu -14 °C?
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list