Re: LED pásky

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Pátek Leden 25 21:22:48 CET 2013

Jeste se zpozdenim k tem paskum.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/84pPv4EEOWryBqqPyYL69NMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Meril jsem izolak pri 500 V mezi napajenim a tim hlinikem v teto
konfigurci a je pres 200 MOhm. Dalsi novy poznatek je ze u tech pasku
24 W / 5 m nezalezi podstatne ucinnost na chladici. Ten pasek na
hliniku ma stejnych 45 - 50 lm / W jako uplne holy pasek visici ve
vzduchu a jako pasek na kusu plastu. Ta abslutni hodnota je s
presnosti tak 10 - 15 procent. Je to smerovy zdroj porovnavany v kouli
se zarovkou navic s uplne jinym spektrem.

Lukas Burda