Vypocet preruseni

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Leden 25 16:19:50 CET 2013

Takze letmy pohlad do datasheetu hovori, ze inkrement ffff/0000
generuje interrupt. Takze ked dam TMR0L=0x7F a TMR0H=0xFE,

tak ten citac v TMR0L najprv dopocita do pretecenia 0xFF/00 a zacne
automaticky dopocitavat TMR0H. Sucasne TMR0L pocita od 0x00, myslim
si, ze tie registre sa nenasobia, ale je tam 256 konstanta. Najlepsie
je to odskusat v MPLABe, co zodpovie vsetky nastolene otazky.

A.